Pieteikšanās kārtība:
Pieteikumu iesniegšana |
Līdz 14.februārim plkst.17.00 |
Pieteikumu izskatīšana, tirgošanas vietu saskaņošana un norādīšana |
15.februāris – 20.februāris |
Atļauju sagatavošana, maksājumu veikšana un atļauju izsniegšana |
20.februāris – 24.februāris |
Līdz 14.februārim pieteikums var iesniegt DPPI “Komunālās saimniecības pārvaldes” vides speciālistei Tatjanai Livčānei (Saules iela 5A, 113 kab., tālr. 65476479,), vai iesūtīt dokumentus dalībai elektroniski – tatjana.livcane@daugavpils.lv. Pieņemšanas laiks katru darba dienu no plkst.8.00 līdz 10.00
Tirdzniecības vietas atļaujas noformēšanai nepieciešamie dokumenti:
- iesniegums;
- nodokļa maksātāja reģistrācijas apliecības vai tai pielīdzināmu dokumentu kopija;
- PVD atļauja.
Pārvalde ir tiesīga atteikt pretendentam dalību tirdziņā, ja:
- pieteikums saņemts ārpus noteiktā termiņa;
- tā piedāvājums neatbilst tirdziņa tematikai;
- ja pretendents piedāvā nekvalitatīvu preci un pakalpojumus;
- neatkarīgu apstākļu dēļ nebūs iespējams nodrošināt papildus tirdzniecības vietu izsniegšanu.
Pretendentam, kuram Pārvalde devusi piekrišanu dalībai tirdziņā, jāveic maksājumi[1] uz norādīto bankas kontu.
Maksa 3.00 eur tirdzniecībai ar amatniecības darinājumiem, 7 eur – tirdzniecībai ar pārtikas precēm un karstām uzkodām vai 9.00 eur tirdzniecībai ar saimniecības un tekstilprecēm:
Tikai pēc maksājumu apstiprinošo dokumentu iesniegšanas tirdzniecības dalībniekam tiks izsniegta tirdzniecības atļauja ar norādītu tirdzniecības vietu.
[1] Saskaņā ar Daugavpils pilsētas saistošiem noteikumiem (14.11.2013.) Nr. 55 “Daugavpils pilsētas pašvaldības saistošie noteikumi par nodevām” 4.daļu